Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?
Op het moment dat u een reservering gemaakt hebt, krijgt u automatisch een bevestiging toegestuurd. In de bevestigingsmail staan onder meer uw aankomst- en vertrektijden. Deze bevestiging dient eveneens als reserveringsbewijs op het moment dat u bij de parking aankomt. Het versturen van de bevestiging gebeurt automatisch. In sommige gevallen kan er echter een kleine vertraging van 5 tot 10 minuten optreden.
Mocht u na 10 minuten nog geen reserveringsbevestiging ontvangen hebben, dan raden wij u eerst de folder met ongewenste mail na te kijken (de folder ‘ongewenst’, ‘junk mail’ of ‘spam’). Af en toe gebeurt het dat onze bevestigingsmail ten onrechte aangezien wordt als reclame. Waarschijnlijk is dit te wijten aan het spam beleid van uw e-mailprovider. Wij kunnen daar helaas niets aan doen.
Hoe bekijk ik mijn ongewenste mail?
De meeste e-mailprogramma’s hebben een map met als naam “ongewenst” (of “junk mail” of “spam”). Het kan zijn dat onze e-mail automatisch doorgestuurd is naar deze folder. Hoe u deze map vindt? Bekijk onderstaande schermafbeeldingen van Gmail, Outlook en Hotmail:
Wanneer de bevestigingsmail niet in een van deze hierboven genoemde mappen zit (ongewenste mail, spam folder, junk mail..) neemt u best contact op met de klantenservice. Wij maken een nieuwe reserveringsbevestiging aan voor u en mailen deze opnieuw door. U vindt onze contactgegevens op de klantenservice-pagina.
Heeft u vragen?
Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur.
Email of bel ons.