Hoe weet ik zeker dat mijn Parkos-reservering gelukt is?
Van zodra u bij ons een parkeerplaats gereserveerd heeft, wordt uw reservering opgeslagen in ons systeem. Hierdoor garanderen we dat uw reservering niet verloren gaat door eventuele technische problemen. Vanaf dit moment is de reservering ook bij ons bekend.
Uw reservering wordt vervolgens door ons doorgegeven aan de desbetreffende parking en wordt daar een parkeerplaats voor u vrijgehouden. Dit proces verloopt volledig automatisch.
U krijgt altijd een bevestigingsmail
Wanneer de reservering is afgerond, ontvangt u binnen 5 tot 10 minuten een bevestigingsmail. Deze mail bevat uw persoonlijke gegevens, de gegevens van uw auto en uw reserveringsdata. De bevestigingsmail sturen we naar het emailadres dat u heeft opgegeven tijdens het reserveren.
Deze bevestigingsmail is het bewijs dat u daadwerkelijk heeft gereserveerd. Zorg er dus voor dat u deze mail uitprint en op de dag van vertrek meeneemt naar de parking. Is de informatie in de bevestigingsmail niet duidelijk of niet correct? Of bent u nog niet zeker of uw reservering goed gegaan is? Dan kan u altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen u graag!
Heeft u vragen?
Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur.
Email of bel ons.